秋の密やかな楽しみ♡カルージュガーデン・Quiet Autumn Joy♡Carouge Garden

0




    毎年秋になると、楽しみにしているのが、
    カルージュガーデンの金木犀の放つ柔らかい香り。
    ほんの一週間程度の和らぎです。

    Every autumn, we look forward to the soft scent of
    Osmanthus Fragrans that fills the Carouge Garden.
    The peaceful scent lasts for only about a week.




    またザクロの時期になりました。
    今年は、ほんの数日間、琉球朝顔とコラボでした。

    The season for pomegranates has come again.
    This year, the Ryuku Morning Glories bloomed concurrently!


     



    今年は、実が弾けるまえの少し早めの収穫でした。
    例年の柘榴酒作りは、あまり上手くいかないので、
    今年は、ジュースだけにしました。
    100%ザクロジュース、かなり甘いです。
    ビタミンも豊富。ソーダと割って、ほんの数日間の楽しみです。

    This year, we harvested the pomengranate fruit before it fully ripened.
    Our annual pomegranate wine creation did not work well
     this year, therefore we decided to prepare only fresh juice.
    100% pomegranate juice is extremely sweet and is packed with vitamins.
    You can enjoy the juice for a couple days by also creating a mixer with soda.


    calendar

    S M T W T F S
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930 
    << June 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    links

    profile

    書いた記事数:129 最後に更新した日:2017/06/22

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM